Hatar bilar

Har precis kommit hem från sista dagen i skolan, känns inte som att det är på riktigt, tror fortfarande att jag måste plugga. Har ju faktiskt mycket att göra ändå, även om det inte är att plugga. Är så trött på att sitta inomhus dagarna i enda och plugga, har därför inte haft nåt kul att berätta..Har sålt nästan alla våra möbler, sängen kommer de och hämtar imorn så då blir det tomt på riktigt. Måste städa ur lägenheten också och kraven är inte nådiga, ska till och med smörja in köksluckorna med olja, vi började ju undra om vi skulle lägga nytt golv och tapetsera om också..kommer att ta tid. Måste packa också, inte min favorit syssla, tycker alltid att de blir fullt och så måste man välja bort att ta med något..När jag ändå delar med mig av mina bördor kan jag ju berätta att det blivit ett nytt fel på bilen, den är inlämnad, så nu sitter vi här utan bil i en lägenhet utan möbler! Som att jag inte redan var less på att sitta här! Som tur är har vi en vänlig själ till vän; Tesa, som lånar ut sin bil till oss under helgen eftersom hon ska åka bort!Tack! Men ett problem som kvarstår är om vi inte skulle få tillbaka bilen innan söndag, det är då vi har planerat att börja vår resa mot andra kusten..men hur ska det gå utan bil? Hatar bilar, varför kan inte jorden vara mindre så man kunde cykla överallt? Eller ännu bättre, varför kan man inte uppfinna en bil som aldrig går sönder?

Men iallafall det är skönt att skolan är slut, men jag kommer faktiskt sakna mina nya vänner som jag fått här! En av dem, Nic, har en bror som spelar i ett band som heter HateTimes9, och jag har fått en personligt signerad skiva! Ascoolt! Låter som Slipknot ungefär =) Ikväll blir det Denny's måste ju fira på nåt sätt att skolan är avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0