Glädje och Sorg

Nu är jag 23 år! Känns inte som jag blivit äldre..kommer aldrig känna mig gammal!Johan kommer alltid att vara äldre än mig!hihi Igår blev det shopping med Johis på Fashion Valley, lägger upp bilder på det jag köpte så snart jag kan! Hade hittat en klänning sist jag var där som inte fanns i min storlek, men de kunde skicka dit den från en annan butik! Jag fick klänningen av Mona och Janne! Tack så mycket! Köpte ett vitt linne från Hollister oxå, hur snyggt som helst! Av Johan fick jag skor, som alltid! Han vet vad jag helst vill ha, tur att jag skickade med mamma och pappa 4 par hem! Fick en SDSU t-shirt av Ella oxå, pank som hon är..Vill inte att hon ska slösa sina sista dollar på mig men hon är envis som en gammal get! Gick bra på redovisningen på morgonen, fick 93%! Det är A! Tillbringade ganska mycket tid i skolan, är för duktig för att skolka även fast det var min födelsedag. Fick av Johan att vi skulle äta på min favvo restaurang, Bombay. Men vi kom för sent, hade varit i skolan för länge..Skulle gått dit idag men idag hände nåt tråkigt..Johans mormor har gått bort idag. Vi saknar dig Marianne.    
                                                                            
                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Jenny

FUCK!

msn lade ner...sorry!!

2009-05-05 @ 08:15:18
URL: http://www.kennelmexicanblackbird.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0