Blåmärken styr min klädsel

Har ont i halsen, varannan dag. Riktigt skumt, det verkar aldrig gå över. Är ganska säker på att det inte är influensan iallafall, borde ha brutit ut nu i så fall! Nu är det bara två veckor kvar i skolan, redovisning på onsdag inför företaget som vi gjort projektet för. De har till och med betalat för att vi ska göra en marketing plan åt dem, är riktigt nervös, skulle nog varit det även om det var i Sverige. Upptäckte att klänningen som jag fick i födelsedagspresent var trasig när jag skulle använda den, var där igår och de hade den bara i en annan färg som jag trivs bättre i! Så det  var tur i oturen att klänningen var trasig! Har fixat bilen nu också, lampan lyser inte längre! Är så nervös att den ska börja lysa igen bara..då vet jag inte vad jag gör! Idag ska vi nog ta en sväng till stranden och ikväll blir det nog en lugn utekväll! Men jag kan inte använda min nya klänning..har fått ett stort blåmärke i knävecket..ser hemskt ut, måste ha jeans=(

Kommentarer
Postat av: Moa

Hur går d med att hitta Pearl Jam-fan?

Jag ska ta o "spotifya" lite å se om jag hittar dem o överväga om jag kan stå ut en konsert:P Vilket datum är det? det är ju egentligen inte jsälv akonserten, utan pengarna runtomkring med flygresa o boende.

2009-05-13 @ 20:29:29
URL: http://mmmoas.blogg.se/
Postat av: Moa

Nu har jag o Henke just kommit in efter en promenad, vi gick förbi ditt hus. Det är dags att komma hem nu, vill supa mig redlös o gå ut med dig o Ella!

2009-05-20 @ 23:25:05
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0