Skoltrött

Känns som att jag tillbringar all min tid i skolan!! Skulle lika gärna kunnat plugga hemma när jag pluggar så här mycket, hinner ju inte direkt njuta av vädret och omgivingen..boken skulle varit lika tråkig även om jag läste den i Sverige..Har idag tillbringat 10 timmar i skolan, är så trött att jag knappt orkar gå till kylen och hämta choklad!(orkade tillslut!=) En dag kvar innan lovet! På lördag bär det av till Las Vegas, och sen blir det L.A. med Disneyland och universal studios! Måste kanske ta med böckerna ändå..har tre exams veckan efter spring break och då är mina föräldrar här..ingen bra tajming..måste vara förberedd.Snart kommer de iaf! Saknar er mamma och pappa, ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0