Förkyld

Är förkyld,snorig, ont i halsen och hostig..Känns extra jobbigt att vara sjuk här när jag vill göra så mycket. Så ikväll blir det antagligen film och choklad måste bli av med det här innan jag kan hitta på något. Är sol idag dock, är det dåligt att sola när man är förkyld? Hittade dunderhalstabletter igår när vi var och handlade, visste inte vad soothing betyder men det betyder tydligen bedövar, nu skojar jag inte, jag kunde inte känna nånting i min mun eller mina läppar efter en tablett! Kändes som att ha fått bedövning hos tandläkaren! Bedövade ju halsen också så jag kände inte halsontetn längre! Syftet uppnått! 

Har hittat en så sjukt snygg bikini, på ebay! Har blivit en ebay nörd sedan jag kom hit! Är så bra att handla härifrån eftersom de skeppar överallt i USA, det gör de ju tyvärr inte när man bor i Sverige. Bikinin är en ed hardy, sjukt snygg! Ska vila nu, måste bli av med det här viruset.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0