Kvällsmänniska

Har varit och tränat! Har tränat varje dag denna vecka!De som jobbar på gymmet känner igen oss nu, de tror säkert att vi inte har något liv eftersom vi är där varje dag! Nu är det springbreak!! Måste plugga ändå men det är ändå skönt! Önskar att jag kunde bli lite mer effektiv på förmiddagen, om jag börjar kl 2, som jag gör två dagar i veckan så tror jag att jag ska gå upp och plugga men det händer ytterst sällan, kan bara inte gå upp om jag inte måste! Läste i min psykologi bok idag att det är genetiskt om man är en morgonmänniska eller en kvällsmänniska, jag vet definitivt vad jag är! Jag kan sitta uppe till 3 på natten utan att bli trött! Och även om jag gått och lagt mig kl 10 kan jag sova till kl 10 utan problem! Vet vem jag ärvt det av också..pappa känn dig träffad! Klockan är nu 11, vilket är den tiden på dygnet som jag är mest effektiv! Därför ska jag och Johan som är precis lika pigg som mig sitta uppe och plugga några timmar till! Om jag är effektiv nu kanske jag slipper ta med böckerna på resan..Kommer ha jacuzzi på hotellet i L.A., vill ju hellre spendera tiden i den! Ella verkade inte så glad över att jag funderade på att ta med böckerna heller! Kom på att vår kvällspigghet kan ju iofs också bero på att vi i detta hushåll häller i oss cola =)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

hehe det är ju bara för att ja vill att du ska få njuta av ditt livs enda springbreak! ;)

2009-03-28 @ 00:44:38
URL: http://elisabethnoren.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej! Fick ditt sms igår.jag hade precis lagt mig. Vågra inte skicka nu för nu är väl klockan 3 på natten hos er elle rnåt... Men jag hade en jättekul födelsedag :) Men nu är det bara å köra på igen. Fullt upp! Kram!

2009-03-30 @ 09:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0