Dyr dag och uppskjutarmänniskor

Blev ingen utgång i helgen..För jobbigt att ta sig någonstans utan bil så det blev en hemma helg med kortspel och film. Vi skulle kunnat hämta bilen i lördags, problemet var bara att våra pengar var på fel bank. Ica banken är den enda banken som inte tar någon växlingsavgift, och pengarna var fast på Swedbank som tar avgift..Tyckte inte att det var värt att betala extra för att hämta bilen i lördags så vi hämtade den idag ist! Så nu har vi bil igen!Wiee! Betalade hyran idag oxå så idag rök det sjukt mycket pengar men det var ju nödvändiga utgifter iaf.

I en av mina kurser ska jag och min grupp göra en marknadsföringsplan till ett riktigt företag här i SD, problemet är bara att jag har hamnat i en grupp med människor som skjuter upp saker, tvärt emot hur jag är..Blir så trött och irriterad när vi aldrig tar tag i saken, om en vecka ska vi redovisa hur långt vi kommit tror inte att läraren blir så nöjd om vi inte gjort nånting..Som tur är så ska alla i gruppen sätta betyg på varandra när kursen är slut, kommer inte bli några höga betyg från mig om det fortsätter så här. Har lyckats bestämma möte med en person i gruppen imorn iaf! Måste erkänna att jag längtar lite tillbaka till Sverige där man kan prata svenska..Har hur mycket som helst som jag skulle vilja säga, på svenska, kan inte uttrycka på engelska! Blir liksom ingen kraft i skället när man inte kan prata så snabbt som när man pratar svenska. Får känslan av att en del här tror att jag är dum eller nåt..de blir typ chockade när jag har en bra idé..Tror att dumblondin ideologin är riktigt inkörd här. Nu jäklar ska jag visa dem att jag kan minst lika mycket som dem! ( De är faktiskt ganska dumma själva, haha) 

Ledig dag imorn! Får en dag ledigt för att ta igen oss från tentan som var i torsdags! Löjligt men skönt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0