Återhämtning efter festhelgen!

Efter en helg med en himlans massa festande sitter jag nu och tar igen mig med grönt te, tänkte ta en tur till gymmet oxå, måste ju bli lite nyttig nu när man druckit vin tre dagar i rad. Blev ganska lyckade utekvällar, på festen i fredags träffade jag väldigt mycket svenskar, de som bodde i huset som festen var i var 4 svenska killar så det blev inte så mycket träning på engelska men det var kul! Träffade en amerikan men han kunde svenska! Huset var hur lyxigt som helst och med utsikt över San Diego, skulle inte tacka nej till att bo där! Tyvärr så kom vi för sent för att få smska på bålen som de bjöd på, hade med oss eget vin som smaka skit så jag drack knappt nånting!

Igår firade vi David som fyller 26 år idag! Grattis David! Gick ut och käka i Pacific Beach (lyckades hitta mat som jag tål!yay!) och sen gick vi ut på ett ställe som heter Barwest, tyvärr så ville vår skjuts åka hem kl12 och att ta en taxi därifrån är hur dyrt som helst så det blev en kort men rolig kväll.

Idag ska jag plugga ett tag men ikväll hoppas jag att vi ska gå på en konsert med Slipknot i Coxarena, tror att det kan vara riktigt coolt att se dem! Har inga biljetter än men det löser sig!
Ser lite smått galen ut, men men..     Party party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0