Försummning och Uppdatering

Jag vet, jag har försummat min blogg men jag har faktiskt mina anledningar! Har inte andats ut på flera veckor förrän nu, har stressat runt som en blådåre med mina böcker under armen..När vi var bortresta förra gången satt jag på hotell rummet och pluggade, även den resan vi gjorde sist var böckerna medpackade! Har nu ett litet luftrum innan jag måste börja plugga igen till nästa tenta. Under tiden ska jag skriva två projektarbeten och hinna ha kul i San Diego! Ok slutgnällt, vet att det är världens sämsta ursäkt..men jag ska uppdatera er!

Mina föräldrar och Anna har varit här i 10 dagar, de åkte hem i torsdags :( Var hur kul som helst när de var här, önskar bara att jag hade haft mer tid för dem. Var tyvärr svårt eftersom jag hade tre exams medans de var här. Vi åkte iaf till San Francisco! Var hur fint som helst, kallare men mycket mysigare än San Diego! Vi besökte det kända Alcatraz fängelset och så åkte vi såklart över Golden Gate bron! Tog även med dem till outleten i Carlsbad, där shoppade mamma och pappa vilt på Calvin Clein och Ralph Lauren! Saknar dem jättemycket, saknar dem till och med mer nu än innan de kom. Antar att det är mänskligt. Tack vare dem har jag iaf inte ångest för att åka hem längre, känns nästan lite skönt att få åka hem..

Som alltid med väder så blir det inte som man vill, nu när de har åkt hem har det varit jättefint väder hela helgen. Har varit på stranden 2 dagar i rad så skinnet spänner överallt efter all sol och allt salt!Ja, Ella och Jag har badat! Har till och med bildbevis! dag var vi på en ny strand, den heter Silver Strand State Beach, ska tydligen vara en av USA:s finaste stränder!Var guldkorn i sanden! Synd bara att det kostade $8 att parkera.

Imorgon börjar en ny skolvecka, inga exams iaf, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0