37 grader

Har huvudvärk..har varit så varmt att man knappt orkat existera! Igår var det 37 grader idag var det BARA 35..blir så sjukt varmt i lägenheten också, vakande imorse kl 8 av att det var så varmt att jag knappt kunde andas..Förlåt att jag gnäller igen, men ni måste hålla med om att 37 grader är för varmt

Har just varit ute och grillat med Ella och Johan! Satt ute och åt även fast klockan var över 9, är varmt här hela tiden nu, riktig otur att det fina vädret kom när mamma och pappa åkt hem.

Jag och Ella har fått ett erbjudande. Vi har blivit erbjudna att åka till Las Vegas i helgen, gratis! De bjuder på mat, resa och boende på hotellet, New York, New York. För att få åka måste man skicka ett foto på sig själv. De ska bjuda 60 tjejer på resan för att de vill promota en klubb. Vi tycker att det låter kul, men lite skumt..Ena kvällen ska vi tydligen gå på klubben och andra kvällen skulle det vara poolparty. Skulle tydligen vara kändisar där också..vet inte hur mycket jag bryr mig om det men..Skulle ni följt med?Vi har lite beslutsångest :)

Nu ska jag gå och lägga mig..blir trött av värmen..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åk för fan =) ÅK!

2009-04-23 @ 17:10:00
URL: http://www.kennelmexicanblackbird.se
Postat av: Moa

Äh, va kan hända?! Ni missar kankse värsta grejen, o gratis också:P haha. ÅK!

2009-04-24 @ 14:32:07
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0