Springbreak

Har varit dålig på att skriva!Kom hem igår från Los Angeles, har gjort så mycket att jag inte ens vet vad jag ska skriva om! Var på Disney Land i två dagar och på Universal Studios en dag! Sista dagen, igår var vi i Beverly Hills och promenerade på Rodeo Drive. Det lyste verkligen SVINRIKA om de människorna som gick på gatorna där. Fanns bara lyxbutiker som Gucci och Chanel, var inte ens nån idé att gå in..

Jag hade ju varit på Disney Land i Paris tidigare och det var fortfarande samma grej, skillnaden var att denna gång var jag vuxen vilket gjorde att jag inte tyckte att allt var lika roligt som förra gången, men det fanns grejjer som även var roliga för vuxna, b la Hotel Hollywood tower som låg i Adventure Parken, var riktigt läskigt! Man åkte en hiss som åkte upp och sen helt plötsligt släppte rak ner! Men det läskigaste som vi gjort under dessa tre dagarna var att gå in i House of Horror i Universal Studios..Jag var rädd innan jag ens gick in i entréen! Var hur läskigt som helst, det var mörkt med läskig musik och kända skräckkaraktärer hoppade fram och tog på en och följde efter en, jag fick panik. Ella gick först, efter typ 5 min hade hon skrikit så att hon var hes och när ett monster hoppade fram bakom ett hörn bestämde vi att vi skulle gå ut genom nödutgången, tyvärr så var ju inte denna vägen direkt ut..Vi sprang ut men det var en bit kvar med fler monster, måste varit ganska roligt att skrämma oss också eftersom vi såg så rädda ut och sprang! Johan gick klart ensam, värsta modig! Men vi lever iaf, hihi!Har iaf åkt en massa åkattraktioner och ätit glass! Haft ett bra spring break helt enkelt!Är två dagar kvar men jag måste plugga..är fint väder också!! Imorgon kommer mamma, pappa och Anna!=)Nu ska jag försöka att plugga lite vid poolen!

         


Har förresten lagt till Encore som länk, där kan ni se bilder på the nightclub XS som vi var på!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade ju kunnat varnat dig för den. Jag blev släpad av andra besökare ut genom Nödutgången för jag vart så rädd så jag låg på golvet och vågade inte röra mig. När de kom med mig under armen ut genom Nödutgången stod en stor tjock tant där och blängde och sa: "That is NOT an exit" hihi...

2009-04-09 @ 18:13:21
URL: http://www.kennelmexicanblackbird.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0