Kvar i SD

Det blev inte Vegas.Kändes som att vi var tvungna att sälja oss själva om vi skulle med. Skulle antagligen behövt skriva på något om vi skulle med annars hade vi ju kunnat skita i schemat som skulle följas när vi kom dit. Skulle säkert stått något finstilt som vi skulle missat..När David började kalla resan för Slitz-resan kändes det inte så bra heller..Önskar iofs att jag kunde vara lite mer impulsiv men tyvärr är det ju svårt att ändra på sig. Blev bjudna på tjejmiddag på lördag så det kändes som att det var kul att gå på den också. Är roligare att få 5 bra vänner än att lära känna 50 bekanta.. Har ju inte så lång tid kvar här heller nu så jag har inte så mycket emot att vara i SD. Snart kommer Ellas bror och då ska vi åka till Vegas iaf..Och han ska ta med sig mer svenskt godis till oss! =) Ella skickade bilder på alla sorter vi vill ha igår så att det det blir rätt! Ikväll ska vi ut på ett av SD's coolaste ställen,Ivy, en av tjejerna vi umgås med har fixat in oss på viplistan, så det kommer bli skoj tror jag! Imorgon efter tjejmiddagen ska vi ut på Stingaree som är SD's glassigaste ställe, tydligen dit alla kändisar går när de kommer till San Diego! Som sagt, jag bryr mig inte om kändisar men ändå=)

Idag är det fredag, min lediga veckodag. Men ändå sitter jag i biblioteket. Väntar på min grupp som ska komma om en och en halv timme. Tänkte använda tiden effektivt och läsa. Kanske äta en fishtaco från Rubios..haha har ätit fishtaco från Rubios tre dagar i rad nu! Detta är något som jag ska föra med mig till Sverige! Så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0