23 år!

I helgen var det utekvällar som vanligt med vårat tjejgäng här i SD! I lördags var det bara tjejer eftersom det var tjejmiddag så Johan fick vara hundvakt åt Ginas hund, en jättegullig en som heter Simba, hon kräver att man klappar henne hela tiden! Hade kul, kommer sakna alla trendiga uteställen här när jag åker hem..Annars har det inte hänt mycket, antar att det inte spelar nån roll vart man bor, det blir en tråkig vardag iaf. Det har inte varit jättevarmt heller, inte som man tänker sig Californien, har inte kunnat sitta vid poolen, är antagligen lika bra så jag pluggar istället! Sista tentorna har jag den 21 Maj fram till dess har jag två projektredovisningar, och 4 tentor..Så samtidigt som det känns skönt att skolan snart är slut känns det stressande att jag ska hinna så mycket på så kort tid.

Svensk tid är det just nu min födelsedag! Amerikansk tid är det min födelsedag imorgon! Imorgon har jag min första redovisning..inte kul, men vad gör man! Johan har iaf lovat att jag ska få va med honom hela dagen!=) Fick födelsedagspresent av mamma och pappa när de var här, har även fått presenter av Johans mamma och pappa och av farfar i form av insättningar på kontot! Tack så himla mycket! Imorgon ska vi åka till Fashion Valley hihi


Kommentarer
Postat av: Moa

Hurra hurra hurra HURRAA!!!! Hoppas du har en kalasbra dag! (o tack för kommentaren om kjolen:))

2009-04-29 @ 10:35:55
URL: http://mmmoas.blogg.se/
Postat av: moa

ååå, hade ju velat skicka en present till dig:( vi får fira dig i sommar istället! Du o Ella ihop, förväntar mig en stoooor fest i SD-stil:P

2009-04-29 @ 10:37:56
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0